Reklamace

Dorazilo Vám poškozené zboží?

Při přebírání zboží od přepravce, prosím, pečlivě překontrolujte stav balíku. Pokud zásilka jeví známky poškození, nepřebírejte ji a následně nás informujte.  
Je-li poškozené zboží uvnitř a obal zásilky byl přitom neporušený, obraťte se prosím v den doručení na přepravce. 
Doporučujeme i pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží. 

Nenašli jste v balíčku to, co jste čekali?       
I my jsme jen lidé a chybička se může vloudit. Pokud se tak stane, pokusíme maximum, abych ji napravili. Prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo telefonicky. Nezapomeňte, prosím, situaci detailně popsat a uvést číslo objednávky.

Rozhodli jste se zboží reklamovat?

Jste pro nás důležití. Snažíme se udělat maximum, abyste byli maximálně s našimi službami a produkty spokojeni. I tak se může někdy stát, že je potřeba něco reklamovat. 
Abychom tuto méně příjemnou situaci zvládli rychle a bez potíží,  prosíme, podívejte se na podmínky reklamace v našich: 
a) Všeobecných obchodních podmínkách 
b) Reklamačním řádu

U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je vždy na obale uvedeno datum minimální spotřeby. Záruční doba na spotřebním zboží a elektroniku trvá po dobu 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak. 

Jak tedy postupovat při reklamaci?

  • Důkladně si prostudujte podmínky pro reklamaci v našich Všeobecných obchodník podmínkách Reklamačním řádu.
  • Využijte kontaktního formuláře a uveďte kontaktní údaje, číslo objednávky a popište detaily reklamace. Zároveň přiložte vyplněný  Reklamační protokol a kontaktní formulář s přílohou odešlete. 
  • Pro uplatnění záruky je potřeba doručit kopii daňového dokladu, případně záruční list, pokud byl součástí dodávky.Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána. 
  • Zboží je potřeba dodat kompletní tak, jak bylo převzato od dodávajícího. Zasílejte zboží řádně vyčištěné. 
  • Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží, dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání nebo zásahem vyšší moci
  • Na základě odeslání formuláře vás budeme v co nejkratším termínu kontaktovat ohledně dalšího postupu. 
  • Než reklamované zboží odešlete na naši adresu, vždy nás předem, prosím, informujte. 
  • Spotřebitelskou reklamaci vyřídíme ve 30-denní zákonné lhůtě.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.