Reklamace
Dorazilo Vám poškozené zboží?
Při přebírání zboží od přepravce, prosím, pečlivě překontrolujte stav balíku. Pokud zásilka jeví známky poškození, nepřebírejte ji a následně nás informujte.
Je-li poškozené zboží uvnitř a obal zásilky byl přitom neporušený, obraťte se prosím v den doručení na přepravce.
Doporučujeme i pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží.
Nenašli jste v balíčku to, co jste čekali?
I my jsme jen lidé a chybička se může vloudit. Pokud se tak stane, pokusíme maximum, abych ji napravili. Prosíme, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo telefonicky. Nezapomeňte, prosím, situaci detailně popsat a uvést číslo objednávky.
Rozhodli jste se zboží reklamovat?
Jste pro nás důležití. Snažíme se udělat maximum, abyste byli maximálně s našimi službami a produkty spokojeni. I tak se může někdy stát, že je potřeba něco reklamovat.
Abychom tuto méně příjemnou situaci zvládli rychle a bez potíží, prosíme, podívejte se na podmínky reklamace v našich:
a) Všeobecných obchodních podmínkách
b) Reklamačním řádu
U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je vždy na obale uvedeno datum minimální spotřeby. Záruční doba na spotřebním zboží a elektroniku trvá po dobu 24 měsíců od převzetí zboží, není-li uvedeno jinak.
Jak tedy postupovat při reklamaci?
- Důkladně si prostudujte podmínky pro reklamaci v našich Všeobecných obchodník podmínkách Reklamačním řádu.
- Využijte kontaktního formuláře a uveďte kontaktní údaje, číslo objednávky a popište detaily reklamace. Zároveň přiložte vyplněný Reklamační protokol a kontaktní formulář s přílohou odešlete.
- Pro uplatnění záruky je potřeba doručit kopii daňového dokladu, případně záruční list, pokud byl součástí dodávky.Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána.
- Zboží je potřeba dodat kompletní tak, jak bylo převzato od dodávajícího. Zasílejte zboží řádně vyčištěné.
- Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží, dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání nebo zásahem vyšší moci
- Na základě odeslání formuláře vás budeme v co nejkratším termínu kontaktovat ohledně dalšího postupu.
- Než reklamované zboží odešlete na naši adresu, vždy nás předem, prosím, informujte.
- Spotřebitelskou reklamaci vyřídíme ve 30-denní zákonné lhůtě.